Feed

xleh nk pikir tajuk ape!!

by facchan on Tuesday, March 2, 2010, under ,

bismihirrahmanirrahim.salam

aku rase cm down je masa klas akaun tadi.*sigh*. coz aku xpaham pape pon mase mr Autar ajar tadi.ade gak la phm sket2. aku rasa aku sorang je duk t'pinga2 cari camne nk dpt jwpn tu..camne ley dpt camni. aku rase su yg duk sebelah aku pon rimas ngn aku duk tanya bnda same je..hehe sori su. kwn2, tadi kalo korang pasan aku masam je tadi bkn sbb Mr Autar nk wat test mase hari nikah abg aku.tapi sbb aku xleh nk jwb akaun tadi ye.xleh nk phm.aku bengang!

AKU XSKE AKAUN!!! hahah. mmg srp sem 1 ag aku bengang ngn akaun.huh. nama je bdk math..tapi akaun pon xreti.huh lagi! fyi, akaun adalah subjek minor tuk bdak pure math ye and aku adelah bdk pure math (ceh cm bangga lak bnyinye).so t'paksa amik akaun ni for every sem. *sigh lagi*

aku rasa sem 4 ni prestasi menurunla drp sem2 lps. sem lps ada la lam 1-2 sbjek je yg xley catch up kalo da msk bln ke-2. tapi skang? 1-2 sbjek je yg ley catch up.Orz. camne nk dpt dean list ni kalo camni.

memandangkan aku rasa xkan ade org bace blog aku nih,aku nk list subjek yg aku amek tuk sem nih :

1. Japanese Language ( yg ni aku ltak num 1 lak padahal xpenting pon.hahaha)

subjek ni je yg paling aku ske out of byk2 sbjek tuk sem4 ni.hehe.ofkos la.lagi mau tanya ka.haha. subjek ni aku xyah pikir pape dh.sng sgt (ceh berlagak lak =p).masuk kls jepun pon cm rilex je..bkn wat pape pon.coz aku da byk phm pe yg lec nk ajar. so ok la.xde la tensen sgt.yay,aku ske bhse jepun!!

2. Akaun

akaun nih, bagi aku la kalo phm sonok r blaja. p kalo da cam tiap kali dye suh wat keje tp asik xbuat je camne la nk phm.pdn muka aku.*dush*. pastu keje tu selalu t'tangguh.hehe.akaun ni aku kena ade org yg ley guide aku tuk wat latihan sesame. kalo x t'kapai2 la aku jwbnye. ade skali tuh mase final, aku mmg da xphm sgt satu chapter tu, aku hafal je cara nk buatnye..tp ape gne kalo xpaham.Orz

3. Statistic

ni satu ag sbjek yang aku xley catch up drp awl sem smpaila skang.aku rase la kan, sume dak klas aku cam xbape nk phm ngn stat ni.aku rase la. ke aku sorang je =p. lam klas bley la phm.sonok je blaja.tapi ble try nk wat soklan balik, cam blur tetibe. pastu ble nk test je baru tw cmne soklan yg sebenar n baru la terasa phm sket. mase study bagai nk rak tu xphm lak. pelik nih.huhu.

4. Numerical Method

emm, not bad la sbjeck nih.juz hafal byk formula. so bley la catch up sket2. *alamak, baru t'ingat xbuat ag assigment ni.=p*.juz ade la sket2 yg xpaham.normal la tuh.

5. Math Method.

math ni aku ske!! coz cam method je.kurang gne calculator la.ble perlu je baru gne.well, w;pon aku ske bkn b'makna aku terer kan.heheh. subjek ni kena hafal rumus gak. n kena selalu wat latihan la. tapi tu la, aku kn seorang yg m****. org len da byk wat lat tapi aku bru nk buat.hehe.

6. Real Analysis

math ni lbey kurang cam math logic yang ade statement true and false tu.pastu kene proof sket. tapi advance lagi la drp math logic.hmm, for diz subject..mase chapter awal tu ley catch up ag tapi ble da masuk chapter tgh2 ni cam confuse sket.o_O.

7. Bel ( BI reading and research)

cam typical BI lesson yg len.kena tw paraphrasing, format wat report, format ltak bibliography..cam bese la.mls nk tlis pnjang2.BEL ni ley thn la coz xyah present pape pon.duk tmpt masing2 je.hehe.aku ni bkn reti sgt present2 nih. english aku pon xbape btol ag.heheh. tapi yg xbes kena cari jurnal je la.tu pon aku still nk kena cari jurnal ag nih.tajuk yg aku pilih pon xbes.pdn muka lagi.

so itula ye subjek aku tuk sem 4. kalo korang tgk status aku lam fb skang (2 Mac), i mean it. aku kecewa ngn diri aku skang. geram ngn diri aku skang. xske ngn diri aku skang!! sbb aku rasa aku lagi teruk drp dulu. so btul la si p'ceramah(masa modul) tu ckp "setiap perbuatan dikawal oleh sikap". so setiap p'buatan aku (xwat omwork,ske tgguh2 keje,tdo,on9) dikawal oleh sikap aku yang malas. so mnegeluh je pon xgne wahai farah ye. sila ubah sikap anda!!

I HAVE TO CHANGE!!! lol

stop here. bui! off to listen 'Love Yourself'.ley bagi smangat sket kt aku.

mood : hmmmmmmmmmmmmmm~~


2 comments for this entry:
  1. ell

    em..farah kalo msuk jer klas jepun, tgk muke die cm bosan jer....yelakan..mybe sebab senang bg die ko....xleh slhkan die jgk sebab mmg die hebat jpun...bile sensei tnye trus jer jawap..kdg2 tgk cm die nk tnye blik kt sensei...respect gk la......hahaha

  2. facchan

    ell?? sape ni.mu ke gone?? ke mail..btw thnx..hehe

Followers

Looking for something?

Search the Site

If you can't find what you are looking for, please leave a comment somewhere, subscribe to our feed and hopefully your question will be answered shortly, so please visit again!