Feed

saya juga di tag oleh samiron..hahaa

by facchan on Sunday, March 7, 2010, under ,

bismillahirrahmanirrahim.salam

since mira da tag aku soklan2 nih..so aku kena jawab.n diz is my 1st time doing it..

1. Adakah anda rasa HOT?

ye, sy sdang b'hotfm'..ok, xklaka.haha..hmm kdg2 pns,kdg2 x..ikut r.
dan aku adalah s'orang yg cool..ahah.

2. Upload wallpaper pc/laptop yang anda guna sekarang!

3. Cerita pasal gambar ni

ololo comeynye..hehe.pic ni drp screencap drama YamaNade episod 3 kot..n aku gne w7,so desktop background dye b'tukar setiap 1 minit..so mase jwb Q ni,pic ni yang kuar..yay, aku ske w7 coz aku ley ltak byk2 pic kame as background..hehe

4. Bila kali terakhir makan pizza?

hmm,xpenah and xske pizza..haha cm pelik je kan aku ni.sume org duk ske mkn pizza.

5. Lagu terakhir anda dengar

hmmm..heartbeat by kat-tun.bes!!

6. Apa anda buat selain menyelesaikan tag ni

xwat pape..fb-ing.

7. Selain nama sendiri, anda di panggil nama apa?

drp kecik sampai besa org duk pggil aku farah. family aku pggil kak je w'pon aku paling kecik pompuan..hehe.

instead, aku yg reka n popularkan nama2 kwn yang aku reka tuh..cth, nisa aku pggil nisun..dila jadi dil, mira jadi mirun.haha mmg da lekat name tuh.pastu tiqah jadi tiq.n sorang kwn aku mase kt skola..nama dye fasihah,tapi aku pndekkan jadi faseh..smpai skang kot org duk pggil dye seh..haha.

8. Tag lagi 8 orang

xtw nk tag sape..cam la ade org yg sudi jwb tag aku ni.gpon, follower 6 org jek..Orz

1.safiyah
2.fizah
3.farhana roslee
4.aween
5.xde dah..

9. Siapakah orang no.1 kepada anda?

safiyah..ex-skulmate,ex-rumet,ex-sidang redaksi mate..hehe

10. Katakan sesuatu kepada orang no.4

hmm..let's flailing over kame together..hehe

11. No.3 ada hubungan dengan siapa?
ntah la..fana,mu ade bf dh ke??

12.Bagaimana pula dengan no.5



13. pesanan kepada orang no.6



14. kata2 cinta untuk orang no.2

ketika cinta bertasbih nadiku berdenyut merdu..

15. Adakah no7. dan no.8 ada persamaan



16. Berikan 5 yang anda tau tentang orang yang mengetag anda

kecik!! (ceh kate org lak.ahah)-tapi mata besar..haha
ske hindustan!!-aku pon lyn skali gak kalo dye psg lagu hndustan
takut lipas!!-jumpe lipas kecik pon,jerit kuat gle!!
xske bawang!!-tapi nasi goreng yg perlu ade bawang tu ley mkn plak..
ske tgk cite antu (xtw r ske ke x)..-jom tgk cite antu sesame..
mekap bkn men lame..haha-tapi xpe coz dye tlg mekapkan aku jugak..heheh


4 comments for this entry:
  1. Mira Ixora

    haahhaaa lawok nggoh mu nih!

  2. ell

    farah=fara-chan=farachan=fatchan=fatchang(org ganu pnggl)....hahaha

  3. facchan

    sebok la mu ni mail!! hehe

Followers

Looking for something?

Search the Site

If you can't find what you are looking for, please leave a comment somewhere, subscribe to our feed and hopefully your question will be answered shortly, so please visit again!