Feed

my bro's wedding!!! ^__^

by facchan on Sunday, March 14, 2010, under

bismillahirrahmanirrahim.salam

aku baru je lepas balik drp majlis akad nikah abang aku. penat gile!! siyes. sebabnye....aku la yg jadi cameraman or shud i say camerawoman? hehe.

ni antara hantaran kawin



bersama pengantin laki la(b4 nikah)
kak ipar baru..comey x??

kazen2ku~~


semalam ade tragedi (sesuai ke word nih??) yg b'laku b4 sampai masuk rmh pngantin. satu hantaran pengantin terlupa nak bawak!!!! sumenye Fazli(adik aku) la pnye pasal coz dye lupe nk amek tepak sirih tu atas meja..da sampai rmh pngantin, baru la perasan yg tepak sirik tu xde. dah la tepak sirih antara yg t'penting kan..penting ke?? ntahla. so sebab tu la smpat posing kejap *refer pic atas* sambil tggu Li pegi amik tepak sirih tuh.haha. tapi xleh salahkan dye gak sebabbnye mmg dye da byk keje nk kene bwat. kira dye org penting la lam m'bantu urusan pengantin lelaki. so xde mase nk amek tw pasal benda kecik cenggini.

ok sambung!!

kurang tinggi ye..hehe

atashi no ryoshin(parents) ^__^
cam comey je pic ni (tgkla sape camerawoman..hehe)



renjis2 tyme~~
abah:
ma:
aku la plak (sape la amik pic ni..blurrrrr)

ok da la tu..sampai katni da la, pic aku bkn byk pon (jeles..haha)
uwaahh..abang aku da kawin la..xley nk mnje22 ngn dye suh bli h/p baru ke..hahah.btw, congrates to him la.moga b'kekalan la ye..

ok stop here.arini ade majlis makan2 lak.nk jemput sume org kampung lak..


0 comments for this entry:

Followers

Looking for something?

Search the Site

If you can't find what you are looking for, please leave a comment somewhere, subscribe to our feed and hopefully your question will be answered shortly, so please visit again!