Feed

Blog Aku Bukan......

by facchan on Thursday, August 25, 2011, under , ,

bismillah. assalamualaikum :)


hai kepada visitor, pembaca tetap *bajet*, stalker blog aku....



  • for your information kan.. blog aku bukan macam "Hari ni aku masuk dapur tetibe bukak peti sejuk, tegok air sebotol. opsss PUASA. lupa. lepas tu aku tgk TV tgok drama mexico. cantik2 semua pompuan mexico. jeles. lepas itu aku masuk bilik m'hadap laptop sebab dah bosan tgk drama cam tah pape tu."
  • TAK. blog aku bukan tu. blog aku bukan pasal aku nk cerita detail setiap ape yg aku buat. sebab life aku bukan menarik pon nk di ceritakan :) 
  • blog aku jugak bukan jenis duk buat2 tutorial cane nk buat xleh right-click ke.. care buat gif ke.. care letak glitter2 kt blog. care edit2 header ke ape.. aku pon malas nk buat sumer2 tu. mendokusai. (header je la aku wat pon. tu pon apekah kuri-kuri chan? XDD)
  • blog aku bkn pasal buat tutorial nk pakai tudung/shawl/segala jenis selendang ke.. care nk bukak tudung ke.. bukan. bukan macam tu.. aku mcm la pndai sgt nk pkai shawl2 bagai nih. x se-hot hana tajima or maria elena ke ape.. aku pakai tudung bawal je pon. HAHA tu pon apekah selalu senget jerrrr!!! orz (oh btw.. aku smpai skarang xkenal sape hana tajima tuh. lol. mls nak google. xpenting ;P)
  • blog aku pon bukan blog nak jual2 tudung. jual accesories.. jual handbag/kasut/cookies/kuih raya etcccccc
  • aku takde modal. aku jugak xkreatif nak buat benda2 utk dijual. 
  • blog aku bkn kasik resepi nk buat nasik ayam ke nasik itik ke nasik pape lah. bukan!! aku pon bkn reti sangat masak2 ni. hahaha
  • blog aku bukan pasal keagamaan.. nak tazkirah2 orang. aku belom layak lagi utk itu. 


blog aku ni sukati aku la nak tulis pebenda yang aku suka.  aku suka emo ke aku suke gelak2 ke.. aku suka ape ke.. sukati aku la ye. 

aku suka jpop/jdrama sumer pasal japan la.. so mmg haruslah aku nak citer sume pasal interest aku kat blog ni. and paling penting.. aku suka KAT-TUN yer.

blog aku ni errmmm boleh kata 50% life aku.. 50% japan entertainment.. 
kalo korang rase cam blog aku xsesuai ngn jiwa korang, 
kalo rase blog aku ni giler mengarut duk puja2 idol sana sini, 
kalo korang rase blog aku ni xde faedah langsung utk korang. 
kalo korang rase blog aku ni lame giler duk cakap pasal artis2 je, 
kalo korang rase blog aku ni typical wanita2 laen yg obses idol, 
kalo korang rase blog ni xde info ilmiah langsung
kalo korang rase cam bosan ke ape ke.. 
kalo korang rase aku ni bajet giler je ke

ermm aku sarankan SILA BLAH  from sini. sbb tujuan aku bkn nk impress korang2 yg bace ni. tujuan aku bkn nk ramai pembaca pon. bkn nk follower pon. aku taw.. follower aku bape kerat je yg bce kan..... haha. aku buat blog just nk express ape yg ade dlm otak aku. ngerti kamu? :)

oh btw.. kalo korang pon dlm fandom KAT-TUN, please note that.. saya xsuka sangat ermm exA. so!!!! WARNING: if korang happen to be his fan.. i nasihatkan.. cepat2 tutup tab ni! LOL. nnti korang akan terluka. hehe.. jgn cakap aku xkasi warning yer. :) (tapi xpe.. aku pon dah kurang ckp psl beliau sekarang :))

ADA PAHAM?!!!!!!! kalo tak paham.. korang bukan manusia. AHAHA

kbai. last but not least.


 BLOG SAYA TAK BEST DAN SAYA OK! 


6 comments for this entry:
  1. Anonymous

    HAHAHAHAHAHHAHA....well said~~~

    -PIC-

  2. Anonymous

    setujuuuu ~~ hohohooh 8DD
    oh ya , bab2 tudung selendang bagai tuhh .. kite pon tak sukaaa .

  3. facchan

    m.sakura: hehe

    pic: 8D

    jun: sy pon xsuke.. ahaahaha

  4. ジユリアナ

    Fu fu, now your blog got disclaimer for the haters~!

    Ii desu. Ii desu.

    ( ^ w ^ )b


    Um, me, ME!

    Are one of your blog regular reader. :)


    No need to felt burdened by the haters, just ignore it.

    We have the rights to say,like, and write what we want ne?

  5. facchan

    @julyaa: hihi thanks for always reading my update!! i appreciated it XDD. yeah... we do have rights to write anything we like.. hhihi

Followers

Looking for something?

Search the Site

If you can't find what you are looking for, please leave a comment somewhere, subscribe to our feed and hopefully your question will be answered shortly, so please visit again!