Feed

Dulu Kartun, Sekarang KAT-TUN.

by facchan on Sunday, December 5, 2010, under , ,

bismillah.salam

nyahahahhah suka gila tajuk aku!! XDD

hohoho.. aku belom start agi entry bulan 12 nih.. eh tipu.. ari tu dah update yg 'update sementara' tuh. ahhh. xkesahlaa...

btw, korang2 yg ade fesbuk mesti pernah bace pasal mesej ni kan.. jap nk tunjukk..

"Change your facebook profile picture to a cartoon from your childhood and invite your friends to do the same. Until monday there should be no human faces on facebook, but an invasion of memories. This is for violence against children."

kalo xpenah bace sudah.. bkn masalah aku..hahaha.
jadi nye.. kat fesbuk skang ni belambak la org tukar profile picture dorang letak gambar2 kat-tun zaman dorang kecik dulu.. hehhee.. antaranya~~ jajaaaannnn~~~

DORAEMON
ohh cite ni paling feveret!! even smpai sekarang weh.. byk dah manga doraemon aku beli..
tak caye, mai bilik aku.. hehe..
takyah la..semak. XD

Crayon Shin Chan
dulu time innocent psl jepun, igtkan nme dye sebenar shin chan ni.. rpe2nye 'chan' tu utk pggilan manje kat nihon kalo nak taw..^^ Dik Cerdas pon aku selalu beli. haishh pengaruh drp Mirun!! ahahah

Ninja Boy
nyaaaaaaaaa~~ ninja boy!!! yg tengah tu name Sinbei ke Sanbei? 
ahaha lupa.kawai. XD

Yokies
 
ni pon natsukashi gaaakkk!!! cite pasal keluarga telur.. hahahaha

Usop Sontorian
best!!! lame tak tengok!! XD

Keluang Man
ni pon feveret aku dulu2.. ahahah..

Dragon Ballzz
yang ni paling aku ingat iklan dye.. *ingat iklan je ke???!!!!*
"yang sebenarnya, dragon ball ada 7 kesemuanya"
ahahha.. ingat x? ingat taaakk??!!

Cardcaptor Sakura
hehe.. dulu gedik2 suka kat sakura terus wat emel ade nme sakura.. 
nyahahahah.. tak cool langsung..
n emel tu aku still gne smpai skarang.. ^^

Mickey Mouse
biasa je.. xminat sangat.. hehe

Sailormoon
  
"Dengan kuasa bulan akan menghukummu"
aku xtaw knpe aku tak layan sgt anime ni. tapi citer ni popular dedulu.. hoho

Detective Conan
ni rasenye takde la lame sangat kan.. 
time sekolah menengah baru start tgk anime nih.. bes!! ^^

Slam Dunk
yang ni aku tengok.. tapi cam ingat2 lupa gitu..
katun dye tak lawa sangat..opss
anime dulu2.. XD

Power Rangers
rase cam malas nk describe.. 
ingat2 sendiri aaa.. XD

Pokemon
Pokemon, GET DAZE!! *kame's style*
Anak-anak Sidek



dah la tu.. banyak la pulak~ ahahahah.. uwaaaaaaahhhh natsukashiii naaaaaaaaaaaaaa... nostalgia gilerr!!! 
bes nye idop zaman kanak2 dulu kan.. hohoho..
ade banyak agi.. aku dah hilang ingatan ape lagi kartun aku mase kecik2 dulu.. hehe. any tambahan, gtaw la yer.. XDD
dulu innocent.. takde kattun bagai nih.. ahahha. skang!!!! kat-tun has killed my innocent mind!!!! OTL. nyahahahah

ok la.. nak sambung tgk citer Bloody Monday~ omgg... Miura Haruma hensem gilerrrrr!!!! nande dye baru 20 tahonnnn??!! DD: 
ahahah.. ok, pabaiii~

ps: BENCI POS MALAYSIAAAAAAAAAAAAAAAA!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! urghhhhh ><


2 comments for this entry:

Followers

Looking for something?

Search the Site

If you can't find what you are looking for, please leave a comment somewhere, subscribe to our feed and hopefully your question will be answered shortly, so please visit again!